Steve en Son gaan Down Under!

Paradijs: Whitsundays!!

Vandaag gaan we voor 3 nachten naar een eiland behorend bij de Whitsundays: Long Island. We hebben het Palm Bay Resort gereserveerd. We hebben de campervan laten staan bij Flametree Caravanpark en zijn met de bus naar Shute Harbour gereden (de bus was trouwens 10 minuten te laat....ach....)

In Shute Harbour zagen we welke schade de cycloon Debbie heeft aangericht afgelopen maart......

We twijfelden of we wel goed zaten voor onze watertaxi, omdat bijna alles gesloten was en achter hekken, maar gelukkig waren we niet de enige daar en zaten we goed. De watertaxi was al een belevenis op zich! Wat is het hier mooi zeg!!!

En Palm Bay Resort doemde al op in een hele mooie baai van Long Island.....

Het andere Resort op het eiland was dus helemaal verwoest! Kennelijk dit resort niet!

We werden heel prettig ontvangen en alles hier is in Balinese stijl, geweldig. Wij hebben een Beachfront Bure en wow..... wat een gave bungalow! Het uitzicht is niet normaal zo gaaf.... we zijn echt even in het paradijs!! Dit is echt ons uitzicht als we wakker worden in ons bed....

We werden meteen ook begroet door zo'n beetje alle Kakatoes op dit eiland, hahahaha, we hadden er uiteindelijk zo'n 8 op onze veranda

De vogels zijn heel tam dus en ook heel rustig...... het zwembad is ook prachtig aangelegd...

We zijn op onze veranda blijven zitten tot zonsondergang, die echt ook heeeeeel mooi is!! En daarna kwam een mega sterrenhemel....

Alles is wel self catering, dus zelf koken.... zij wassen af en maken alles schoon, dat maakt het ook heeeeeel prettig, lol!! Ze hebben ook een winkel voor als je iets niet bij je hebt en ze hebben vers brood en alles... perfect! Gewoon in het boek schrijven als je iets meeneemt en het wordt aan het einde afgerekend.

We gaan niet veel beleven hier, alleen genieten!! Dus tot over een paar dagen.....