Steve en Son gaan Down Under!

Genieten van de Balinese zon en zee

Heerlijke dagen hebben we gehad op Bali! We hadden geen puf om ergens heen te gaan en hebben de hele dag in het water gelegen, lol!! Het was echt zo warm.... 29 graden om 9 uur 's ochtends, wow....

De zee werd wel mooier dan de eerste dagen en het was een lekker uitzicht in de schaduw!

Het buurhotel was ook prachtig met Balinese bungalows. Ze hadden ook een hele grote tempel staan waar de hele dag bedrijvigheid was.... ook een tempel aan de zee met overal van die mooie soort vlaggen van riet en bananenblad.

1 dag hebben we slecht weer gehad vanaf de middag, de hele dag verder regen... maar toch was het niet erg en hebben we zitten relaxen in de lobby.

We hebben daar ook de Formule 1 van Japan gekeken, fantastisch weer van Max!!

Op een avond, met alweer echt zalig eten, was er ook Balinese dans. Ontzettend leuk om te zien, maar na 3 dansen waren wij al klaar met het getingel-tangel die als muziek erbij hoorde!!

De hoteltuin bleef schitterend om doorheen te lopen met beelden, vissen, prachtige waterlelies en schildpadden!!

Onze laatste dag was echt heel erg warm!! We hebben nog heerlijk a-la-carte gegeten in het mooie restaurant... de kleuren die het hotel hanteert vind ik erg mooi, wit en blauw.

De gado-gado en saté waren echt om je vingers bij af te likken zo lekker!! Wij houden echt van dit eten!!

We vroegen waar we konden douchen en dat kon wel in de Spa... ja logisch toch? Nou, we kregen voor een uur een spa-ruimte tot onze beschikking met een warm en koud bad, ligbad, sauna en douche!! Wow.... jammer dat we dit niet eerder wisten! We hebben ook nog nooit zo lekker gedoucht voordat we gingen vertrekken, haha!

Afijn, aan alle heerlijke vakantiedagen is nu echt een einde gekomen. Een heerlijk avontuur door Australië en tropische verwennerij op Bali!! Die verwennerij houden wij nog even vol tot aan Amsterdam, want we vliegen die 17 uur in World Business Class (godzijdank)!! Volledig horizontaal in een nieuwe Boeing 777.... Dan is het niet erg om terug te vliegen!! Nu relaxen in de Lounge van Garuda met een Bintang biertje en een voetmassage..... oh, en de koelkastmagneet is gescoord!!

Voor iedereen die ons heeft gevolgd, leuk dat jullie hebben meegelezen en hiermee sluit ik dit reisblog! Heb trouwens van de rechter Frangipani bloem een stek meegenomen en ook eentje met de kleur roze, ben benieuwd!

Dikke kus

Son & Steve

(iets bruiner en iets dikker, lol!!!)

Marike

Nou dat was weer een geweldige vakantie met super reisverslag en prachtige fotoos. Goeie vlucht terug. Maarre....17 uur? vanaf Singapore is het 12 1/2 uur en dat doen ze meestal iets vlugger. Of vlieg je eerst nog naar een andere stad?

Jan Pieter

Jullie hebben een supervakantie en je wilt vast niet meer terug... Geniet er nog van!

Sonja

@Marike de vlucht van Bali naar Singapore was 2,5 uur en daar moesten we 1,5 uur wachten......
@JP als je thuis bent mis je het meteen, maar aan alles komt een einde en dankzij dit reisblog kan ik het altijd teruglezen! En nu zoeken naar een volgende bestemming (ook leuk......)