Steve en Son gaan Down Under!

Naar de kust!!

Na een heerlijke overnachting werden we wakker met echt een betoverende uitzicht vanuit ons bed!!

In de boom boven ons zaten een paar geelsnavel lepelaars, prachtige witte vogels!

Omdat we vroeg wakker waren, zijn we na een heerlijk ontbijt op pad gegaan richting de Waterfall Way. Maar helaas stonden ook deze watervallen bijna droog.... Zonde, want ze lagen direct langs de weg. Maar net voorbij Dorrigo was een waterval die, ondanks dat ze zelfs codes hebben voor droogte hier, nog redelijk aan stond! De Dangar Falls.

De weg lag prachtig in het landschap en het deed ons denken aan een mix van Hawaii en Nieuw-Zeeland!

Maar toen hield ineens de weg op en begon er een gravelweg!! Dat was even schrikken, want op deze wegen mogen RV's niet rijden.... maar we moesten toch die kant op!!

Terwijl we nog aan het dubben waren welke kant we op zouden rijden, zag Steve ineens iets bewegen op de weg.... een slang!!! En niet zo maar eentje.. ... het was de zwarte adder, met rode buik, volgens Google dodelijk giftig!! Vanuit onze hoge positie durfden we foto's en video te maken, maar eng was het wel want dat beest was razendsnel!!

Uiteindelijk kwamen we weer op asfalt en een blik in de RV maakte ons duidelijk waarom dit niet zo slim was..... Alles zat onder een dikke laag stof! We hebben geprobeerd om het meeste eruit te krijgen, maar het zal stoffig blijven.... Maar we werden wel beloond!! We zagen onze eerste Kookaburra!!

Na nog wat mooie uitzichten reden we richting de kust in de buurt van Coffs Harbour.

We reden naar Sapphire Beach omdat ik had gezien dat daar een mooi RV-park was en we nu toch wel aan het stroom wilden om het één en ander op te laden. En dit park lag direct aan zee!

We hebben ons aangekoppeld aan het stroom, pisbak geleegd en vers water in de tank en eindelijk kon ik uitgebreid douchen!!! Echt, ik weet nu hoe de kandidaten uit Expeditie Robinson zich voelen na een week op een eiland en eindelijk kunnen douchen als prijs!! Radio erbij, heerlijk! Prachtige RV site dit..... Morgenochtend willen we de wekker zetten voor de zonsopgang, want we zitten daarvoor aan de goede kant!

Tot morgen!