Steve en Son gaan Down Under!

Sydney Tour

Vandaag al vroeg op pad na toch nog een gebroken nacht door de lange vluchten en tijdsverschil. Bij Hyde Park zijn we bij de Big Bus opgestapt en hebben het volle rondje gereden. Sidney is echt een hele mooie en relaxte stad! We kunnen het beter laten zien door wat foto's:

En toen lag ineens het Opera House voor ons, wow wat gaf dat een indruk!! Dan besef je ineens dat je echt in Sydney ben!

Bij de oudste wijk van Sydney zijn we uitgestapt: The Rocks. En op zondag is er markt, erg gezellig met overal muzikanten. We hebben maar meteen de koelkastmagneet gescoord, een boemerang....

Via Circulair Quay, waar alle ferry's aanmeren, zijn we weer richting Opera House gelopen, waarbij we ineens 1e klas uitzicht hadden op de Harbour Bridge, wat imposant!

Bij de Opera House zijn we neergeploft bij een barretje en hebben zitten genieten van het uitzicht met het besef dat we echt aan de andere kant van de wereld zijn! Soms moet dat even binnenkomen zeg maar.....

Daarna wilden we met de Big Bus richting de Chinese Tuinen, maar door een soort homo-parade duurde het een eeuwigheid voordat de bus er was.... dus zijn we maar gaan lopen richting het hotel. We hebben nog even op het dakterras van het hotel gezeten waar ook een mooi klein zwembad is.

Uiteindelijk blijkt China Town maar 500 meter van ons hotel te zijn, dus dat wordt weer heerlijk eten vanavond! Morgen met de bus naar Maui verhuur de camper ophalen en nemen we afscheid van het prachtige Sydney!

Jan Pieter

Lekker hoor, glaasje wijn d'r bij... Geniet er maar van, hoor! Een hele ervaring, dat Australië.