Steve en Son gaan Down Under!

Cairns!

Voordat we uit Cooktown wegreden, zijn we Grassy Hill nog opgereden naar het vuurtorentje. We hadden daar een verrassend mooi uitzicht over het stadje en de baai! Zo heeft James Cook ook de omgeving verkend (volgens het i-bordje)...

We hebben Cooktown daarna verlaten via dezelfde weg, en dan zit je er 2 uur lang zo bij, lol!

We hebben wel een Roodstaartraafkaketoe gezien! Heel gaaf al die tropische vogels hier en het is een sport geworden om de naam of soort te vinden via Internet!

We reden één weg voor de 3e keer (langs Port Douglas) en ik heb maar eens foto's genomen van deze ontzettend mooie tropische omgeving! Deze is van een visfarm denken we....

Voorbij Port Douglas kwamen we ineens langs de kust te rijden en dat was verrassend mooi zeg!!

We zijn gestopt bij een mooi strand en hebben we genoten van het tropische uitzicht.. .. zucht....

Tja, veel hebben we niet te vertellen.. .. de foto's zeggen dit keer genoeg! We zijn beland bij (alweer) een Big4 camperpark en die zijn gewoon heerlijk! Was gedaan en gezwommen en straks een kangaroe-hamburger eten.... lekkerrrrrr.... op de site naast ons zit een Australische Griel te broeden en het mannetje is heeeeel beschermend! Die blijft maar blazen, lol.... zo stoer en het is maar een ieniemienie!!

Oh, en voor morgen heb ik de Kuranda Classic Experience geboekt ( Marike ;-))!!