Steve en Son gaan Down Under!

Palm Bay Resort

We zijn inmiddels al aan de laatste avond van onze paradijselijke tussenstop! We hebben een heerlijk verblijf gehad in Palm Bay Resort op Long Island, een eilandje die onderdeel uitmaakt van de 74 eilanden die de Whitsunday Islands worden genoemd. Het hoort al bij het Great Barrier Reef.....

Toevallig kwam ik er achter dat we een upgrade hadden van de oorspronkelijk geboekte Beach Bure naar een Beach Bungalow! Kost maar $100 meer per nacht, lol (66 euro)....

Het uitzicht was werkelijk fantastisch met ook schitterende zonsondergangen!!

Het Resort had ook een heel mooi zwembad....

En soms was het best druk met watertaxi's en watervliegtuigjes! Daarbij kwamen de toeristen die naar Whitehaven Beach waren geweest nog een uurtje op 'ons' eiland!

Het concept van zelf koken was eigenlijk wel heel erg oké.. we konden van alles gebruik maken en zij doen de afwas!! Er was zelfs een als restaurant ingerichte ruimte... Erg mooi allemaal!

We hadden ons eigen eten bij ons, heerlijke saté en spareribs.....

Iedere dag kwam een kakatoe naar onze bungalow, we hebben m maar Snowey gedoopt.. .. hahaha... schitterend beestje! Elke ochtend bij het gordijnen open doen zat ie er weer...

Je kon ook via de wandelpaden over het eiland lopen.. .. aan de rechterkant was ook een hotel, alleen was dat volledig verwoest door de cycloon Debbie in maart dit jaar.... heel erg zonde! Ze vertelden ons dat er veel meer resorts gesloten zijn op de eilanden om ons heen..... wij geluk dat we naar dit Resort gingen!!

De dieren in dit land vinden we prachtig, zeker de vogels! En prachtige vlinders (zowaar op mn bikinibroekje)!

Maar soms kom je ook andere dieren tegen die je misschien liever niet ziet..... al was dit boomslangetje wel best schattig.. ... kwam ineens tussen de vlonderplanken even kijken, hihi

Morgen rijden we richting Townsville!! Tot dan!! Ik ben nog heel even aan het relaxen met mijn nieuwe vriend Snowey.....