Steve en Son gaan Down Under!

Saaie dag met een verrassing!

Vandaag was een heeeeeele saaie rijdag! Tussen Rockhampton en Ilbilbie was werkelijk niks te beleven! Saaie dode landschappen en nog niet eens wildlife..... Bijna overal heeft wel brand gewoed!

In Rockhampton zijn we bij een grote Woolworth nog wat boodschappen gaan doen en we werden helemaal vrolijk van alle kleuren van de groente- en fruitafdeling, lol.

Bij Clairview reden we weer langs de zee en hebben we even een pauze genomen. Er zwemmen hier dus haaien!!!

Het was eb en het halve strand lag droog, wel een mooi gezicht.

Onderweg kwamen we borden tegen met teksten als: Rest or R.I.P. en Survive this Drive! Hahahaha, hoe bizar dus en verlaten van alles!!

Maar ik heb wel weer een Kangaroe gespot, en Emoes en Steve zag weer een Kookaburra!

Onze eindbestemming was een campsite in the middle of nowhere.... Net onder Cape Palmerston National Park. Het lag prachtig en vlakbij een strand. Omdat het nog steeds eb was hebben we 650 meter gelopen tot aan het water! Net of er een tsunami komt.....

Leuk ook die dropjes zand zo overal

Op de campsite hebben we de was gedaan (schone lakens) en even gerelaxt op die heerlijke campingstoelen! En ineens was de lucht felrood! Echt uit het niets!! Het is wat bewolkt hier, dus de kleuren werden echt bizar.....

Nu is Steve aan het grillen, het vlees opmaken voor overmorgen, want dan gaan we voor 3 nachten naar Long Island dus alles moet op!!