Steve en Son gaan Down Under!

Een camperreis in de maak!

Australië! Na onze reis naar Nieuw-Zeeland in 2013 besloten we dat onze volgende 'verre' reis naar dit continent zou zijn... En omdat we nog nooit in Azië zijn geweest, zouden de vluchten dus oostwaarts gaan.... De vluchten, tja.... dat zijn wel een aantal lange vluchten heen en terug. Maar we hadden heel veel Miles gespaard voor upgrades bij KLM, dus hebben we deze eerst vastgelegd. Na veel telefonisch contact met de KLM (fantastische service trouwens) hadden we eindelijk een vluchtplan met onze upgrade op de terugweg: World Business Class! Dat is dus een vlucht van 16 uur (!!) En onze vluchten gaan via Bali..... na geïnformeerd te zijn over stop-overs konden we dus 6 nachten binnen de ticketprijs op Bali blijven!! Wow, wat een toevoeging aan onze reis Down Under! We hebben een mooi hotel in Nusa Dua.

En toen kwam de verrassing..... Steve opperde om eens met een camper te reizen!! Dat was even een onverwachte wending. Maar uiteindelijk na afweging is het de camper geworden! Een prachtige Maui Platinum Beach met alles erop en eraan!

Verder zijn er hotels in Sydney en Cairns gereserveerd en blijven we ook 3 nachten op Long island, een eilandje behorende bij de Whitsunday Islands, beroemd om hun natuurschoon!

6 september vliegen we naar Seoul om een dag later te vliegen naar Sydney. Op 3 oktober vliegen we naar Bali en 9 oktober weer richting huis. We vinden het leuk als jullie meelezen met onze avonturen!

Xx Son en Steve

Anouschka

Lieve Troostjes! Heel heel veel plezier op deze fantastische trip! Ik hang aan jullie lippen.... mooie verhalen die jullie hier gaan delen! ?

Bianca

Wij vonden het 2x geweldig en gaan zeker terug, benieuwd hoe jullie het vinden. En vergeet Hannah in Kuranda niet hè. Mocht je NL tijdschriften over hebben: ze is er heel blij mee! Fijne reis en geniet! ?

marike

Het wordt een geweldig avontuur!

Pieter

Ja en als je dan te lang twijfelt bij wie je de koffers graag wilt wilt dragen -bij Vivian of jullie- dan blijf je dus gewoon achter in Nederland met het weer dat volgens de vooruitzichten steeds wisselvalliger gaat worden. Rest niets anders dan met weemoed jullie verslag te lezen en naar die mooie foto’s te kijken…. Geniet er met volle teugen van!

Son & Steve

Bedankt voor jullie reacties, we proberen inderdaad mooie verhalen te schrijven, ook erg leuk om later zelf terug te lezen!
Maar het eerste verhaal zal al snel komen, want gezien de spanningen op het Koreaanse schiereiland beginnen wij m zelf een beetje te knijpen.... Dus we zullen zo snel mogelijk in ieder geval berichten dat we van Seoul weer wegvliegen en veilig landen op Sydney! KLM vliegt nog steeds op Seoul en we hebben zojuist online ingecheckt, dus laat dat dan maar een geruststellende gedachte zijn...... Ach, de Troostjes hebben altijd wel iets aparts als ze op reis gaan.... een oorlogsdreiging alleen nog niet ?